Etusivu / Avoimet työpaikat
 
Avoimet työpaikat
Toimistosihteeri / koordinaattori (Turku)

Hakuaika 13.11.2017 - 26.11.2017.

Plan 4 IT Oy on vuonna 2000 perustettu IT-asiantuntijayritys. Tarjoamme kokeneita ammattilaisia tietotekniikan asennuksiin, ylläpitotehtäviin ja projekteihin sekä kehitämme tuotteistettuja ratkaisuja, jotka tekevät IT-ylläpidosta helppoa ja kustannuksista ennustettavia. Lisäksi myymme ja asennamme alan johtavien ICT-valmistajien tuotteita. Asiakkaitamme ovat kaiken kokoiset yritykset, pk-sektorista suuryrityksiin. Yritysten lisäksi meillä on tärkeitä asiakkaita yhdistystoiminnan sekä julkisen sektorin alueelta. Lisää tietoa yrityksestä löytyy osoitteesta http://www.plan4it.fi.

Haemme nyt Toimistosihteeriä / Koordinaattoria vakituiseen työsuhteeseen vahvistamaan osaavaa ja motivoitunutta tiimiämme.

Toimistosihteerin / koordinaattorin roolissa saat vastuullesi erittäin monipuolisen työkentän, vastaat mm. yrityksen osto- ja laskureskontrasta, tarjousten valmistelusta ja raportoinnista sekä muista toimistotehtävistä. Koordinoit myös yrityksen työjonon seurantaa ja hallintaa, osallistut projektien aikatauluttamiseen sekä projektien jälkeen käsittelet asiakaspalautetta. Näiden lisäksi pääset kehittämään yrityksen viestintää osallistumalla yrityksen kotisivujen päivitykseen, Google-markkinoinnin sekä yrityksen muun sähköisen markkinoinnin toteuttamiseen ja tuotekoulutusten kehittämiseen.

Työssä menestyminen edellyttää kokemusta monipuolisista toimistotöistä sekä tehtävään soveltuvaa koulutusta. Toivomme hakijoilta vahvaa tietoteknistä osaamista sekä valmiutta esiintyä tarvittaessa. Aikaisempi kokemus kotisivujen päivittämisestä ja/tai Google-markkinoinnista katsotaan eduksi. Lisäksi työ edellyttää sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa, muu kielitaito katsotaan eduksi. Erityisesti arvostamme tarkkaa ja tehtävään tarttuvaa otetta sekä hyviä kommunikaatio – ja tiimityöskentelytaitoja.

Tarjoamme haasteellisia ja monipuolisia tehtäviä sekä mahdollisuuden vaikuttaa oman työn sisältöön ja sen kehittämiseen. Lisäksi tarjoamme joustavan ja motivoivan työympäristön ja – ilmapiirin sekä hyvät työvälineet.

Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä ja työt alkavat sopimuksen mukaan. Lähetä vapaamuotoinen hakemus ja ansioluettelo palkkatoiveineen Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Joonas Leirolle 26.11.2017 mennessä. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Hakemukset otsikolla "Toimistosihteeri / koordinaattori". Lisätietoa tehtävästä antaa Joonas Leiro p. 050 411 0348.

Työnhakulomake »


Kaikki avoimet työpaikkamme