Etusivu / Avoimet työpaikat
 
Avoimet työpaikat
Toimistoassistentti (Espoo)

Hakuaika 14.09.2018 - 21.09.2018.

Haemme nyt asiakasyrityksellemme toimistoassistenttia Espoon Keilaniemeen. Työ on kokopäivätyötä ja töitä tehdään liukuvasti arkisin 7-18 välillä. Työsuhde on määräaikainen vuoden 2018 loppuun asti, minkä jälkeen yrityksessä voi tarjoutua mahdollisuus pidempiaikaiseen työsuhteeseen.

Toimistoassistentin työtehtäviin kuuluu mm. ostotilausten käsittely, tilaustietojen ja laskutustietojen päivittäminen järjestelmään sekä erilaiset myynnin tukitehtävät. Työ sopii hyvin esimerkiksi koulusta valmistuvalle tai juuri valmistuneelle henkilölle, jolla on taloushallinnon perusteet hallussa. Taloushallinnon valmis osaaja sinun ei kuitenkaan tarvitse olla.

Odotamme sinulta:
- tehtävään soveltuvaa koulutustaustaa (esim. merkonomi tai tradenomi)
- englannin kielen kirjallista taitoa
- perustason it-taitoja (erityisesti SAP-osaaminen katsotaan eduksi)

Arvostamme työntekijässä:
- positiivista asennetta ja reipasta työotetta
- rutiininsietokykyä
- huolellisuutta ja tarkkuutta

Työt alkavat heti sopivan henkilön löydyttyä ja aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Täytä hakemus alla olevan linkin kautta ja kerro mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja -tehtävistäsi. Voit myös halutessasi lähettää hakemuksen ja ansioluettelosi sähköpostitse. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kaikki lisätiedot tehtävästä Click Henkilöstöpalvelut Oy:n rekrytointikonsultti Mikael Karlssonilta puh. 050 411 0252. Yhteydenotot arkisin kello 9-16 välillä.

Työnhakulomake »


Kaikki avoimet työpaikkamme