
Avoimet työpaikat
Hakuaika 23.05.2023 – 06.06.2023
Oletko tarkka lukujen kanssa ja sinulta löytyy taito johtaa itseäsi?
Haemme nyt asiakasyrityksellemme ammattitaitoista TALOUSHALLINNON ASIANTUNTIJAA/KIRJANPITÄJÄÄ vakituiseen työsuhteeseen, jossa toimit kokeneen ammattilaisen työkaverina pienessä tilitoimistossa.
Taloushallinnon asiantuntijana sinä hoidat asiakasyritysten kirjanpitoa kokonaisvaltaisesti. Lisäksi autat ja tuet asiakasyrityksiä liiketoiminnan raportoinnissa, päätöksenteossa ja toiminnan kasvussa asiantuntijan roolissa. Taloushallinnon asiantuntijana tehtäviisi kuuluu kirjanpito, tilinpäätökset, veroilmoitusten sekä kuukausiraporttien tekeminen, osto- ja myyntireskontran hoito, laskutuspalveluiden hoito sekä palkanlaskenta. Taloushallinnon palvelut hoidetaan sähköisesti ja ohjelmistona yrityksessä on käytössä Procountor.
Edellytämme hakijalta:
-Merkonomin tai tradenomin tutkintoa
-Aikaisempaa työkokemusta kirjanpidon tehtävistä
-Otetta itsenäiseen työhön
-Kehittymishalua ja joustavuutta
Tarjoamme hakijalle:
-Asiakastyön, jossa pääset tuomaan asiantuntijuuttasi näkyviin
-Joustavat työajat ja etätyömahdollisuuden sovitusti
-Erinomaiset ja ajanmukaiset työvälineet
-Kattavat työterveyspalvelut
-Liikunta-/kulttuuriedun
-Hierontaedun
-Kokeneen kollegan tuen oman työn tueksi
Oletko sinä etsimämme taloushallinnon asiantuntija? Työt alkavat sovitusti sopivan henkilön löydyttyä, joten täytä hakemus mahdollisimman pian ohessa olevan linkin kautta. Kerro hakemuksessa nykyisestä osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi mahdollisimman tarkasti. Kaikki lisätiedot tehtävästä puhelimitse arkisin klo 9:00-16:00, rekrytointikonsultti Johanna Lekkalalta, puh. 050 411 2706. Soita rohkeasti niin jutellaan lisää. Hakemuksen ja CV:n voit lähettää myös sähköpostilla etunimi.sukunimi@click-hp.fi





