Työllistymistarinoita

Työllistymistarinat

13.11.2019
Helena
Helena, Toimistoassistentti,
Helsinki

Työllistyin Clickin kautta toimistoassistentiksi elokuussa 2019. Perustyönkuvaan kuuluvat yleiset toimistotyöt, kuten kokousten kahvituksista huolehtiminen, toimiston postin lajittelu sekä laaja kirjo erilaisia mielenkiintoisia työtehtäviä. Hoidan mm. ICC-kirjatilauksia ja laskutusta. Avustan myös hallinnollisissa tehtävissä sekä viestinnässä.

Työ on vastannut odotuksiani todella hyvin. Olen iloisesti yllättynyt siitä, että olen saanut uusia työtehtäviä oman kiinnostuksenikin mukaan lisää. Työyhteisö on ollut juuri niin mielekäs ja ottanut minut juuri niin hyvin vastaan, kun mitä odotin haastattelussa puhutun perusteella.

Yhteistyö sujui Clickin kanssa todella hyvin. Tiesin koko ajan, miten hakuprosessini eteni. Työllistymisen jälkeenkin tunsin, että prosessi kanssani vietiin todella hyvin loppuun. Minulta kysyttiin kuulumisia ja sain myös kuulla, millaista palautetta minut palkannut yritys oli antanut Clickille. Tuli todella huolehdittu olo.

Clickin kanssa oli vaivatonta asioida. Minulla oli koko ajan tunne, että olen ”hyvissä käsissä” ja asiaani hoidetaan ammattimaisesti. Minulle välittyi olo, että onnistumistani ja työllistymistäni toivottiin kanssani. Sain riittävästi informaatiota työstä sekä työnantajasta.

Voin suositella lämpimästi Clickiä muillekin. Palvelu oli ystävällistä ja henkilökohtaista. Tämä on mielestäni todella tärkeää.

AAA 2019
Auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys
Luotettava kumppani
Menestyjät 2019
Suomen vahvimmat platina 2019
Kasvuyritys 2018