Tarjolla yli 1500 työpaikkaa vuodessa!

Avoimet työpaikat –
Pääkaupunkiseutu

Hakuaika 05.03.202121.03.2021

Wendre Group on Euroopan suurimpia vuodetuotteiden valmistajia. Tehtaillamme Virossa ja Puolassa valmistuu vuosittain 12 miljoonaa tyynyä ja peittoa sekä 600 000 sänkyä ja patjaa. Konsernissa on henkilöstöä n. 900 ja liikevaihto on n. 120 M€. Myyntikonttorit sijaitsevat Suomessa, Virossa, Ruotsissa, Saksassa ja Puolassa.

Wendre Groupin ydinliiketoimintaa on private label -vuodetuotteiden valmistus ja myynti eurooppalaisille vähittäiskauppaketjuille sekä projektimyynti. Konsernilla on kolme omaa unituotebrändiä: Familon, Geska ja Wendre. Brändeistä Suomessa tunnetaan parhaiten Familon, joka on auttanut suomalaisia nukkumaan paremmin jo vuodesta 1966. Familonin tyynyjä, peittoja, tekstiilejä ja sänkyjä myydään kattavan jälleenmyyjäverkoston kautta ympäri Suomen.

Wendre Group etsii nyt kauttamme Key Account Manageria vastaamaan private label -puolen sekä Familon-brändin asiakkuuksista.

Key Account Managerina vastaat sinulle nimetyistä asiakkuuksista ja teet uusasiakashankintaa suunnitelmallisesti. Sinulta löytyy asiakkaan liiketoiminnan ymmärrystä, kykenet tunnistamaan asiakkaiden tarpeet ja tarjoamaan heille oikeita kokonaisratkaisuja. Arvostamme asiakaslähtöistä ja ratkaisukeskeistä ajattelutapaa.

Odotamme sinulta vahvaa kokemusta B2B-myynnistä asiakasvastuullisessa tehtävässä sekä näyttöä asiakassuhteiden rakentamisesta ja myynnin kasvattamisesta. Ymmärrät liiketoiminnan tärkeimmät tunnusluvut ja olet tottunut työskentelemään tiiviissä yhteistyössä eri osastojen, kuten tuotannon ja markkinoinnin kanssa kansainvälisessä organisaatiossa. Tehtävässä menestyminen edellyttää ajoittaista matkustusvalmiutta ja sujuvaa englannin kielen taitoa. Lisäksi odotamme sinulta kaupallista koulutustaustaa (esim. tradenomi/KTM) ja katsomme suureksi eduksesi huonekalualan tuntemuksen.

Luonteeltasi olet itsesi johtaja, jolla on hyvät vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot. Hahmotat kokonaisuudet ja asiakassuhteiden rakentaminen sekä kehittäminen on sinulle luontevaa. Tartut rohkeasti uusiin tehtäviin ja olet tuloshakuinen. Työskentelet itsenäisesti, mutta olet kuitenkin tiimipelaaja. Haluat rakentaa asiakkaiden kanssa luottamuksellista ja pitkäjänteistä yhteistyötä.

Tarjoamme sinulle vakituisen työsuhteen, hyvät työsuhde-edut ja kannustavan palkkauksen. Yrityksen viihtyisät toimitilat sijaitsevat Lauttasaaressa Helsingissä, mutta sinulla on käytössä joustava etätyömahdollisuus. Työt alkavat sopimuksen mukaan, kuitenkin viimeistään toukokuussa 2021.

Rekrytointiprosessin hoitaa Click Henkilöstöpalvelut. Hae tehtävää lähettämällä ansioluettelo ja vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sähköpostitse Click Henkilöstöpalveluiden Minna Hänniselle 21.03.2021 mennessä. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Lisää sähköpostin otsikoksi "Key Account Manager". Kerro hakemuksessa mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja -tehtävistäsi. Voit tarvittaessa kysyä lisätietoja Minna Hänniseltä arkisin klo 9-15 välisenä aikana, puh. 050 411 0651.

Hakuaika 03.03.202117.03.2021

Asiakasyrityksemme toimii maanrakennusalalla ja etsii kauttamme nyt useampaa maanrakennustyöntekijää työkohteisiin Espooseen, Helsinkiin ja Vantaalle. Tehtävä on kokoaikainen ja työajat arkisin 7–15:30. Töitä on tarjolla ympäri vuoden ja mahdollisuus on toki myös vakituiseen työsuhteeseen, jos työt ovat sujuneet toivotusti.

Työtehtävät koostuvat monipuolisista maanrakennustöistä, kuten viemärien ja vesijohtojen asennustöistä, sekä kulkuväylien ja viheralueiden rakentamiseen liittyvistä tehtävistä. Tehtävät katsotaan oman taitotason ja kokemuksen mukaan. Toivomme hakijoilta aikaisempaa työkokemusta maanrakennustöistä (esim. perämiehenä tai lapiomiehenä).

Arvostamme reipasta työotetta, joustavuutta ja oma-aloitteisuutta sekä hyvää ryhmätyöhenkeä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä, joten täytähän pian hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessa mahdollisimman tarkasti osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Voit myös soittaa ja varata haastatteluajan.

Kaikki lisätiedot tehtävästä puhelimitse arkisin klo 9-15 seniorikonsultti Mikael Karlssonilta, puh. 050 411 0252.

Hakuaika 03.03.202117.03.2021

Asiakasyrityksemme etsii kauttamme avustavaa rakennustyöntekijää pääkaupunkiseudun alueella sijaitseville työmaille. Työt alkavat heti sopimuksen mukaan. Töitä tehdään 40h/vko arkisin klo 7-15:30.

Työtehtävät pitävät sisällään pääasiassa tavaroiden kantamista, purkutöitä sekä muita avustavia tehtäviä rakennustyömaalla. Halutessasi sinut voidaan myös perehdyttää vaativampiin työtehtäviin. Arvostamme nöyrää työasennetta ja kykyä toimia sekä tiimin kanssa, että myös itsenäisesti.

Odotamme:
• edes hieman aikaisempaa työkokemusta rakennustyömailta
• reipasta asennetta työntekoa kohtaan ja valmiutta tehdä myös ulkotöitä
• voimassaolevaa työturvallisuuskorttia
• suomen kielen osaamista

Oletko sinä etsimämme henkilö? Täytä hakemus mahdollisimman pian kotisivuillamme oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessa hieman aikaisemmasta työhistoriastasi.

Haastattelutiedusteluista ja muista lisätiedoista vastaa arkisin seniorikonsultti Mikael Karlsson, 050 411 0252, 9.00-15.00 välisenä aikana.

Hakuaika 03.03.202117.03.2021

Kotimainen rakennusalalla toimiva asiakasyrityksemme etsii kauttamme ammattitaitoista ja luotettavaa laatoittajaa pääkaupunkiseudun työkohteisiin. Työsuhde on kokoaikainen (40h/vko) ja määräaikainen kesän loppuun asti. Määräaikaisuuden jälkeen työsuhteen on tarkoitus jatkua asiakasyrityksessä vakituisena työsuhteena.

Asiakasyritys urakoi pääosin saneerauskohteissa. Työtehtävässä edellytetään aikaisempaa työkokemusta laatoitus- ja/tai vedeneristystöistä sekä suomen, viron tai venäjän kielen taitoa. Tekijöiltä odotamme itsenäistä työskentelyotetta sekä voimassa olevaa työturvallisuuskorttia. Arvostamme hakijassa lisäksi aikaisempaa kokemusta tasoitetöistä ja huolellista työnjälkeä. Vedeneristyssertifikaatti ei ole välttämätön, mutta siitä on hakijalle etua.

Täytä hakemus kotisivuillamme ohessa olevan linkin kautta tai lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen sähköpostilla Click Henkilöstöpalveluiden Mikael Karlssonille. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kerro hakemuksessa aikaisemmasta työkokemuksestasi.

Lisätiedot voit kysellä puhelimitse arkisin klo 9:00-15:00, seniorikonsultti Mikael Karlssonilta, puh. 050 411 0252.

Hakuaika 03.03.202117.03.2021

Pitkään lasiterassialalla toiminut asiakasyrityksemme etsii nyt kauttamme toimeen tarttuvaa terassiasentajaa pitkäaikaiseen työsuhteeseen Uudenmaan alueelle.

Työ on pääasiassa omakoti- ja rivitalojen sekä vapaa-ajan asuntojen lasiterassien rakentamista. Lasiterassien lisäksi lasikatokset, lasikaiteet sekä avoterassit ovat yrityksen valmistusohjelmassa. Kohteet ovat sekä uudis- että saneerauskohteita.

Odotamme sinulta aikaisempaa työkokemusta rakennusalalta ja katsomme alan koulutuksen eduksesi. Sinulla on tarkka ja täsmällinen työskentelytaito sekä hyvä asenne työntekoa kohtaan. Toivomme sinulta lisäksi joustavaa asennetta työaikoja kohtaan, sillä toisinaan työpäivät kohteissa saattavat venyä normaalia pidemmiksi. Työ edellyttää sinulta myös hyvää fyysistä kuntoa ja sujuvaa suomen kielen taitoa sekä B-ajokorttia.

Työt alkavat sopimuksen mukaan maalis-huhtikuussa ja töitä tehdään arkipäiväisin kokoaikaisesti. Tarjoamme sinulle reilun palkkauksen omaan työkokemukseesi peilaten. Saat kattavan perehdytyksen työhön ja yrityksen toimintamalleihin. Tarjoamme sinulle pitkäaikaisen työpaikan vakaassa yrityksessä. Pääset osaksi rentoa, mutta tehokasta työyhteisöä, jossa ammattitaitoinen tiimi tukee työssäsi menestymistä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa! Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Tulemme täyttämään paikan sopivan henkilön löydyttäessä. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden seniorikonsultti Hanna Vanhaselta, p. 050 411 0273. Puhelintiedustelut ma-pe klo 9-11.

Hakuaika 02.03.202116.03.2021

Asiakasyrityksemme etsii nyt kauttamme toimeen tarttuvaa varastotyöntekijää Vantaan toimipisteeseensä vakituiseen työsuhteeseen.

Varastotyöntekijänä työtehtäviisi kuuluvat monipuoliset varastotehtävät, kuten tilausten ja tavaroiden vastaanotto, tilausten keräily, pakkaus ja lähetys sekä varaston siisteydestä huolehtiminen. Lisäksi työtehtäviisi kuuluu pakettien kuljettaminen yrityksen pakettiautolla pääkaupunkiseudun alueella.

Odotamme sinulta jonkin verran aikaisempaa työkokemusta ja katsomme varastotyökokemuksen ja trukin ajotaidon eduksesi. Saat kuitenkin työtehtäviin tarvittavan perehdytyksen, joten aikaisempi kokemus vastaavista työtehtävistä ei ole työn kannalta välttämätöntä. Pääasia on, että sinulla on oma-aloitteinen ja vastuuntuntoinen asenne työntekoa kohtaan. Työ edellyttää sinulta myös hyvää fyysistä kuntoa ja sujuvaa suomen kielen taitoa sekä B-ajokorttia.

Töitä tehdään arkipäivisin klo 8-16, 37.5h/vko. Työt alkavat huhtikuun puolivälin aikoihin tai sopimuksen mukaan jo aikaisemmin. Tarjoamme sinulle vakituisen työpaikan pitkään toimineessa ja vakaassa yrityksessä. Pääset osaksi rentoa, mutta tehokasta työyhteisöä, jossa ammattitaitoinen tiimi tukee työssäsi menestymistä. Yrityksen toimitilat sijaitsevat hyvien julkisten kulkuyhteyksien varrella.

Kyseessä on suorarekrytointi, joten tehtävään valikoitu henkilö tulee työllistymään suoraan asiakasyritykseen. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa! Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Tulemme täyttämään paikan sopivan henkilön löydyttäessä. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden seniorikonsultti Hanna Vanhaselta, p. 050 411 0273. Puhelintiedustelut ma-pe klo 9-11.

Hakuaika 01.03.202115.03.2021

Etsimme nyt kotimaiselle asiakasyrityksellemme timpuria märkätilojen remonttitöihin pääkaupunkiseudun vaihtuviin työkohteisiin. Kyseessä on pitkäaikainen työsuhde, jossa työvuoroja voit tehdä liukuvasti, mutta kuitenkin vähintään 40 h/vko.

Edellytämme vähintään kahden vuoden työkokemusta monipuolisista timpurin työtehtävistä, voimassa olevaa työturvallisuuskorttia sekä sujuvaa suomenkielen taitoa. Toivomme kokemusta erityisesti märkätiloissa tehtävistä töistä, kuten mm. vedeneristys- ja laatoitustöistä. Arvostamme oma-aloitteista ja itseohjautuvaa työskentelyotetta sekä hyviä yhteistyötaitoja.

Tarjoamme:
• monipuoliset työtehtävät ammattitaitoisessa työporukassa
• asianmukaisen korvauksen tehdystä työstä
• reilun työnantajan sekä mukavan työyhteisön toimintasi taustalle

Oman auton käyttömahdollisuus on eduksi liikkumisen kannalta, mutta ei pakollista.

Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten täytä hakemus alla olevan linkin kautta tai sähköpostitse. Sähköpostit yhteyshenkilön Mikael Karlsson sähköpostiosoitteeseen (sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi ).

Kerro hakemuksessa osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Lisätiedot tehtävästä puhelimitse arkisin 13:00–15:00 Click Henkilöstöpalveluiden seniorikonsultti Mikael Karlssonilta, puh. 050 411 0252.

Hakuaika 01.03.202115.03.2021

Are you our new Venue Manager at Heidi's Bier Bar, Helsinki?

REKOM is Scandinavia’s biggest nightlife group. We own and operate more than 120 nightlife venues across UK, Denmark, Norway and Finland–and there are more on the way. In REKOM, we have a clear ambition to stay one step ahead of the game. It’s not that hard, when we are more than 2,800 dedicated employees working with carefully planned bar concepts and all of us deeply passionate about bringing atmosphere and soul to Scandinavian nightlife. Combined with more than 20 years of nightlife industry experience, the result speaks for itself: More than 8 million guests visit our bars, pubs and nightclubs every year!

In 2018, REKOM’s growth plans were turbocharged as Danish private equity fund Catacap joined as part owner. The aim is now to become, not just Scandinavia’s, but Northern Europe’s biggest nightlife group. In the REKOM family, you become part of a fun, strong community, you gain attractive employee benefits and the chance to develop and accelerate through our REKOM Academy and talent programs.

More information https://www.rekomgroup.com/fi/.

REKOM Group is now looking for a Venue Manager for Heidi's Bier Bar, Helsinki.

At first as Venue Manager in REKOM, you will work as a trainee and a helping hand for the team. Therefore, you will not get to assist your own venue nor Venue Manager from start, but will be a flexible helper at one to three venues, that you switch between the first months. During this time you will go through leadership training which will give you the right resources and learning to work as an Venue Manager.

After the trainee period you will be acting as a right hand to the Venue Manager and support the venue's operations and operating results. You will assist with the venue always meeting the expectations of the guests. The job is demanding, but also helps create a dynamic and exciting workplace with room for both socializing and personal development.

About you

You are skilled, ambitious and you dream of working with leadership creating great moments for your employees and guests. As a person you are structured and full of good ideas as well as have a positive attitude towards life. You are not afraid to carry a heavy work load and we expect you to have previous management experience combined with industry knowledge.

We offer you

The job comes with staff discount at all our venues (counting 120 across 3 countries - 7 in Finland), a wide range of employee benefits such as social events, trips, parties, etc. and external discount agreements in Denmark, Norway, and Finland. You can expect a detailed and thorough training, so you feel ready and competent for your job. This is a job in the fast lane, where no days look alike and we support continuous development - professionally and personally. Our vision is to be the nightlife's innovative market leader in Northern Europe.

This permanent position will be filled as soon as a suitable candidate is found and the work will begin upon agreement. Send your application and CV to Anttony Lindo, Recruitment Consultant, Click Henkilöstöpalvelut Oy by 15.03.2021 at the latest. Our e-mail addresses are firstname.lastname@click-hp.fi. For more information about the position you can call Anttony Lindo, tel. 050 411 0416, Mon-Fri between 9-15.

Hakuaika 01.03.202115.03.2021

REKOM is Scandinavia’s biggest nightlife group. We own and operate more than 120 nightlife venues across UK, Denmark, Norway and Finland–and there are more on the way. In REKOM, we have a clear ambition to stay one step ahead of the game. It’s not that hard, when we are more than 2,800 dedicated employees working with carefully planned bar concepts and all of us deeply passionate about bringing atmosphere and soul to Scandinavian nightlife. Combined with more than 20 years of nightlife industry experience, the result speaks for itself: More than 8 million guests visit our bars, pubs and nightclubs every year!

In 2018, REKOM’s growth plans were turbocharged as Danish private equity fund Catacap joined as part owner. The aim is now to become, not just Scandinavia’s, but Northern Europe’s biggest nightlife group. In the REKOM family, you become part of a fun, strong community, you gain attractive employee benefits and the chance to develop and accelerate through our REKOM Academy and talent programs.

More information https://www.rekomgroup.com/fi/.

REKOM Group is now looking for a Campus Education Manager to strengthen their People & Culture department.

REKOM Campus is a common term for the development courses any given employee must go through, during his/her training within a specific area. In REKOM Campus, the Campus Education Manager (CEM) has been established to ensure a high quality of the overall training of both Frontliners, Performance Coaches and Venue Managers in REKOM. This is done through training within the Campus standard that has been set by People & Culture / Campus.

Main responsibilities

CEM will be involved in coordinating training between Venue Managers and Frontline Coaches in collaboration with colleagues from People & Culture. CEM must ensure that we have the right quality of Performance Coaches to hold Performance courses. Furthermore, CEM must be a sparring partner to Campus Project Manager and Head of Campus regarding planning activities to optimize and develop REKOM Campus. This includes facilitating meetings with Venue Managers in the clusters of REKOM and Performance Coaches. CEM will have a shared responsibility for the campus material being updated at the Academy in collaboration with the Academy Manager. An additional task is to ensure the annual cycle of REKOM Campus is complied with and that all courses are held. CEM will follow-up on the Frontline Trainee courses of Campus. CEM will also actively go in and help the venue with action plans and/or support for the Venue manager ensuring they are always up to date with new Campus material and teaching methods.

Ideal Candidate

Our ideal candidate has previous experience from the industry and understands the REKOM culture based on our 3 virtues in the REKOM Foundation: Love for People, Be Fearless and Act as Founders. We value working on a highly professional level and knowledge of the necessary elements that are relevant to this position. We would like to see candidates having a good level of know-how in the Microsoft Office suite, especially with the use of PowerPoint, and an understanding of Google tools, including Drive and Slides. We require a fluent level of Finnish and English, both written and spoken.

Personality features such as working with a great drive, go-ahead attitude and natural problem solving abilities are appreciated. Ideally working in a structured and detail-oriented way to create improvements acomppanied with good team and independent working skills will catch our attention. Shortly said, you have a strong will to success and you are a team player who creates results in interaction with colleagues at all levels.

This permanent position will be filled as soon as a suitable candidate is found and the work will begin upon agreement. Send your application and CV to Anttony Lindo, Recruitment Consultant, Click Henkilöstöpalvelut Oy by 15.03.2021 at the latest. Our e-mail addresses are firstname.lastname@click-hp.fi. For more information about the position you can call Anttony Lindo, tel. 050 411 0416, Mon-Fri between 9-15.

Hakuaika 01.03.202115.03.2021

Stravent Oy on 1984 perustettu, menestyvä ja asiakkaiden arvostama lämmitys-, jäähdytys- ja kosteudenhallintaratkaisujen toimittaja, joka valmistaa, maahantuo, markkinoi ja myy energiataloudellisia, äänettömiä, turvallisia ja vedottomia ratkaisuja. Yhtiö toimii Suomessa, Ruotsissa ja Virossa.

Stravent Oy etsii nyt kauttamme kokenutta LVIA-huoltoasentajaa vakituiseen työsuhteeseen.
Valittu henkilö aloittaa heti ensimmäisestä päivästä lähtien yrityksen omana työntekijänä. Hakemamme henkilö osaa soveltaa osaamistaan erilaisten kohteiden tarpeiden mukaisesti ja on valmis tarvittaessa matkustamaan työn puolesta.

Työtehtäviin kuuluu huoltotöitä, pääsääntöisesti kiinteistökohteissa, ja kehitystöitä huoltojen toteutukseen liittyen. Tässä roolissa pääsee tekemään LVI-laitteiden automaatioon, lämmitykseen, jäähdytykseen ja sähköön liittyviä huoltotehtäviä, jossa yhdistävänä tekijänä on vianetsintä ja laitteiden toimivuus. Asiakkaiden erilaiset tarpeet tuovat monipuolisuutta päivittäiseen työhön ja työnkuvaan sisältyy myös toimistopuolen työtehtäviä, kuten esim. raportointia, huoltotoimenpiteiden tilausten käsittelyä, laitteiden käyttöönotto-ohjeistusten tekemistä yms.

Kyseessä on uusi positio, joten työ lopulta muokkautuu pitkälti myös ehdokkaan osaamisen ja mielenkiinnon kohteiden mukaisesti.

Haettavalta henkilöltä toivomme:
• vähintään 3 vuoden verran työkokemusta itsenäisestä huoltotyöstä
• soveltuvaa koulutustaustaa (esim. ammattikoulu tutkinto)
• hyvää suomen kielen taitoa ja vähintään kohtuullinen englannin kielen taito, muu kielitaito katsotaan eduksi
• mahdollisuutta matkustaa työn parissa (arvion mukaan noin 10-50 matkustuspäivää vuodessa)
• ajokorttiluokka B

Lisäksi arvostamme:
• luotettavuutta ja yrittäjähenkistä työotetta
• oma-aloitteisuutta ja toimeen tarttuvaa asennetta
• yhteistyökykyä ja asiakaspalveluhenkisyyttä
• kokemusta rakennusautomaatioasennuksista
• sähköpätevyyksiä

Tarjoamme pitkäaikaisen työn vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Perehdytykseen ja koulutukseen on hyvät toteutusmallit valmiina, joten itsenäiseen työhön ei jätetä oman onnen nojaan. Työnteolle on modernit puitteet eikä työsuhteen alkuun tarvitse välttämättä omaa autoa, työkaluja tai työvaatteita. Stravent tarjoaa hyvät edut työntekijöilleen mm. laajan työterveyspalvelun, virikeseteleitä, puhelinedun ja kuntosalin yrityksen toimipisteellä, jota voi vapaasti halutessaan hyödyntää. Työt alkavat sopimuksen mukaan nopeallakin aikataululla.

Mikäli kiinnostuit, täytä hakemus oheisen linkin kautta tai lähettämällä vapaamuotoinen hakemus ja CV sähköpostitse. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kerro hakemuksessasi itsestäsi, osaamisestasi sekä aikaisemmasta työkokemuksestasi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Anttony Lindolta p. 050 411 0416. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-15. Toivomme kaikki yhteydenotot rekrytointiin liittyen Click Henkilöstöpalveluiden kautta.

Hakuaika 01.03.202115.03.2021

Pääkaupunkiseudulla toimiva asiakasyrityksemme on suomalainen talotekniikka-alan yritys, joka on vakiinnuttanut paikkansa alalla luotettavana ja aikaansaavana yhteistyökumppanina. Työmäärän vakaan kasvun myötä he etsivät nyt kauttamme ammattitaitoisia ja luotettavia LVI-asentajia eri pituisiin työsuhteisiin. Työmaat ovat pääasiassa saneerauskohteita (mm. toimitilat, linjasaneeraukset).

Olet etsimämme asentaja, jos olet jo hankkinut soveltuvan perustutkinnon lisäksi hieman kokemusta alalta. Osaat toimia sekä itsenäisesti että tiimin kanssa ammattimaisesti saneeraustyömaiden vaihtelevissa olosuhteissa. Ennen kaikkea hakijoissa arvostamme oma-aloitteisuutta, toimeen tarttuvaa asennetta, laadukasta työn jälkeä sekä halua päästä kehittämään omaa ammattitaitoa. Toivomme sinulta siis kehittymishalukkuutta, olit sitten urasi alkupuolella tai jo LVI-alan rautainen ammattilainen.

Tarjoamme sinulle monipuolisen työn vakaassa ja kasvavassa yrityksessä. Pääset toimimaan osana ammattitaitoista ja laatuun panostavaa yritystä. Työt alkavat sopimuksen mukaan, tarvittaessa nopeallakin aikataululla.

Mikäli kiinnostuit, voit hakea paikkaa lähettämällä sähköpostitse vapaamuotoisen hakemuksesi ja CV:si tai täyttämällä hakemus oheisen linkin kautta. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kerro hakemuksessa mahdollisimman monipuolisesti itsestäsi, osaamisestasi sekä aikaisemmasta työkokemuksestasi. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Anttony Lindolta p. 050 411 0416. Puhelintiedustelut arkisin klo 9-15.

Hakuaika 01.03.202115.03.2021

Vuonna 1998 perustetun autoalan yrityksen Itä-Helsingin Autokorjaamo Oy:n (aikaisemmin Soundplace Inn) juuret juontavat äänentoistolaitteisiin, joihin paneuduimme yrityksen alkuvuosina. Autokorjaamotoiminta aloitettiin vuonna 2001 ja Vartiokylään laajensimme 2013. Nykyään pääpaino on autohuolloissa ja- korjauksissa sekä varaosamyynnissä. Palvelualueena Herttoniemi, Malmi ja koko Helsingin alue. Autokorjaamo sijaitsee Vartiokylässä, jossa meillä on 400 m2 korjaamotila sekä 200 m2 varaosamyymälä, joka toimii joustavasti sekä tehokkaasti. Lue lisää osoitteessa: www.helsinkiautokorjaamo.fi

Itä-Helsingin Autokorjaamo Oy etsii nyt kauttamme ajoneuvoasentajaa/mekaanikkoa vakituiseen työsuhteeseen. Voit myös tehdä töitä oman yrityksesi kautta.

Työtehtäviisi kuuluu ajoneuvojen monipuoliset asennus-, korjaus- ja huoltotyöt. Töitä tehdään arkisin 37.5h/vko, klo 8-16.

Odotamme hakijalta aikaisempaa kokemusta ajoneuvojen huolto- ja korjaustöistä. Kykenet työskentelemään itsenäisesti ja olet luonteeltasi asiakaspalveluhenkinen. Suomen kielen taito on työtehtävien kannalta välttämätön.

Tarjoamme vakituisen työsuhteen yrityksessä, jossa on hyvä työilmapiiri ja mukava porukka. Kyseessä on rekrytointitoimeksianto, joten työllistyt suoraan asiakasyritykseen.

Rekrytointia hoitaa Click Henkilöstöpalvelut. Hae paikkaa oheisen linkin kautta ja kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Kaikki lisätiedot tehtävästä arkisin klo 9-15. Nina Sarkki, puh. 050 411 0390. Ei suoria yhteydenottoja Itä-Helsingin autokorjaamoon.

Hakuaika 25.02.202111.03.2021

Nisa-Tuote Oy on suomalainen vuonna 1982 perustettu yritysten vaatetukseen erikoistunut tekstiilipaino sekä liikelahjojen ja mainoslahjojen maahantuoja ja myyjä. Asiakkaitamme ovat yritykset, yhdistykset, media- ja massatapahtumat sekä urheiluseurat. Toimitilamme ja tuotantomme sijaitsee Nurmijärven Klaukkalassa, noin puolen tunnin ajomatkan päässä Helsingistä. Kuulumme New Wave Profileen, Pohjoismaiden suurimpaan profiilivaatteisiin ja mainoslahjoihin erikoistuneeseen itsenäisten yritysten ryhmään Suomessa. Lisää meistä osoitteessa www.nisa.fi.

Liiketoimintamme kehittyessä ja kasvaessa etsimme nyt innostunutta ja aktiivista asiakaspäällikköä vahvistamaan energistä myyntitiimiämme sekä tukemaan yrityksemme kasvua.

Tehtävänäsi on palvella asiakkaitamme heidän yritysvaatetus sekä liike- ja mainoslahjahankinnoissaan. Työnkuvaasi kuuluu yritysasiakkaiden kontaktointi, tapaamisten sopiminen, asiakastapaamiset sekä myynti. Myyntialueesi on pääasiassa Uudenmaan alue, mutta halutessasi voit laajentaa asiakaskuntaasi myös muualle Suomeen. Olennaisena osana työtäsi on myös asiakassuhteiden jatkuva kehittäminen sekä tiivis yhteistyö tuotantotiimimme kanssa.

Odotamme sinulta aikaisempaa kokemusta yritysmyynnistä. Kokemus myynnistä mainos- ja liikelahjojen sekä yritysvaatetuksen parista katsotaan eduksesi. Olet työskentelyotteeltasi aktiivinen ja tuloshakuinen sekä osaat palvella asiakkaita positiivisella asenteellasi. Nautit uusien ihmisten kohtaamisesta sekä innostut tuotteistamme ja saat positiivisella asenteellasi myös asiakkaamme innostumaan. Sinulle asiakastyytyväisyys ja tavoitteiden saavuttaminen ovat tärkeimmät motivaatiotekijät. Työn liikkuvan luonteen vuoksi B-ajokortti ja oma auto on työn suorittamisen kannalta perusedellytyksiä. Kommunikoit lisäksi sujuvasti suomen kielellä.

Saat kattavan perehdytyksen tuotevalikoimaamme sekä toimintamalleihimme. Saat tunnettujen brändien laadukkaat tuotteet myytäväksesi ja pääset edustamaan ensiluokkaista sekä hyvin kilpailukykyistä palveluamme. Tarjoamme vakituisen työpaikan nuorekkaassa ja huumorintajuisessa työyhteisössä, jossa ammattitaitoinen tiimi tukee työssäsi menestymistä. Palkkaus muodostuu kiinteästä pohjapalkasta ja myynnin provisiosta.

Kyseessä on suorarekrytointi, joten tehtävään valikoitu henkilö tulee työllistymään suoraan asiakasyritykseen. Paikka täytetään sopivan henkilön löydyttyä.

Rekrytointiprosessin hoitaa Click Henkilöstöpalvelut, joten voit hakea paikkaa lähettämällä sähköpostitse vapaamuotoisen hakemuksen sekä ansioluettelosi palkkatoiveineen Click Henkilöstöpalveluiden Hanna Vanhaselle 11.3.2021 mennessä. Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Hakemukset otsikolla "Asiakaspäällikkö, Nisa". Kaikki yhteydenotot ja lisätiedot tehtävään liittyen seniorikonsultti Hanna Vanhaselta, p. 050 411 0273. Puhelintiedustelut ti-to klo 12-14.

Hakuaika 25.02.202111.03.2021

Espoossa sijaitseva Vesipuisto Serena on Pohjoismaiden suurin ympärivuotinen vesipuisto. Serena on osa Puuharyhmä Oyj:tä, joka puolestaan kuuluu kansainväliseen Aspro Parks konserniin. Lisää yrityksestä osoitteessa www.serena.fi.

Asiakasyrityksemme Serena hakee nyt vahvistusta joukkoonsa avoimeen buffet-kokin paikkaan Ravintola Graninaan tulevalle kesäkaudelle.

Buffetkokin tehtäviin kuuluu buffetruoan valmistus ja muut yleiset keittiön tehtävät sekä ravintolan yleisestä siisteydestä huolehtiminen. Voit olla urasi alkutaipaleella oleva opiskelija tai jo vähän aikaisempaa kokemusta kerryttänyt kokki. Tärkeintä on, että sinulla on reipas ja tunnollinen ote työntekoon. Autat mielelläsi muita ja tartut toimeen omatoimisesti. Vesipuiston ravintolassa saattaa olla ajoittain hektisiäkin kausia, minkä vuoksi hyvää paineensietokykyä ja joustavuutta tarvitaan. Odotamme hakijalta myös hyvää suomen kielen taitoa.

Yritys tarjoaa sinulle kattavan perehdytyksen ja mahdollisuuden kehittää omaa ammattitaitoa nuorekkaassa työyhteisössä. Työt alkavat kesäkuun alussa ja työtä on tarjolla elokuun puoliväliin asti. Töitä on tarjolla noin 20 h/vko juhannukseen asti, jonka jälkeen työt jatkuvat kokoaikaisena 37.5 h/vko. Työvuorot sijoittuvat Serenan aukioloajoille ja vesipuisto on avoinna viikon jokaisena päivänä. Tämän ajanjakson jälkeen työn jatko on mahdollinen osa-aikaisena.

Jos uskot olevasi etsimämme henkilö, täytä hakemus oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa! Kerro hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Tulemme täyttämään paikan sopivan henkilön löydyttäessä. Lisätietoja tehtävästä voit kysyä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Minna Hänniseltä, p. 050 411 0651. Puhelintiedustelut ma-pe klo 9-15. Ei suoria yhteydenottoja Serenaan.

Hakuaika 23.02.202109.03.2021

Unifaunilla on yli 20 vuoden kokemus innovatiivisten ja korkealaatuisten pilvipohjaisten toimitusten hallintajärjestelmien toimittamisesta. Ratkaisujamme käytetään +80 maassa ja 100 000 eri yritystä lähettää päivittäin yli miljoona lähetystä järjestelmiemme kautta. Unifaunilla on 220 työntekijää Ruotsissa, Suomessa, Tanskassa, Norjassa, Puolassa, Alankomaissa ja Belgiassa.

Lue lisää meistä: https://www.unifaun.com

Vahvistamme tukitiimiämme ja etsimme nyt teknistä ASIAKASTUKIHENKILÖÄ Helsinkiin.

Tukitiimimme tehtävänä on neuvoa ja tukea asiakkaitamme sekä kumppaneitamme järjestelmien käytössä ja siten edelleen parantaa asiakaskokemusta. Asiakastukihenkilön monipuoliset tehtävät sisältävät asiakaspalvelua, teknistä ongelmaratkaisua ja järjestelmäneuvontaa puhelimitse, sähköpostitse sekä etäyhteyksien avulla. Odotamme sinulta hyviä vuorovaikutustaitoja ja kykyä omaksua uusia asioita lyhyessäkin ajassa.

Edellytämme hakijoilta soveltuvaa koulutustaustaa (esim. tietotekniikan insinööri/logistiikan tradenomi) sekä hyvää tietoteknistä osaamista.

Lisäksi toivomme hakijoilta:
• asiakaspalveluhenkisyyttä, reipasta ja positiivista asennetta
• pitkäjänteisyyttä ja ongelmanratkaisukykyä
• sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa

Nämä ovat plussaa:
• työkokemus asiakaspalvelutehtävistä
• logistiikka-alan tuntemusta
• ymmärrystä yritysten verkko- ja tulostusasetuksista sekä integraatio rajapinnoista (REST API, XML)
• muu kielitaito katsotaan eduksi (esim. ruotsi)

Tarjoamme:
• mielenkiintoisen työn kansainvälisessä yrityksessä
• säännöllisen työajan
• kannustavan työilmapiirin ja mukavat työkaverit
• Smartum-henkilöstöetu
• viihtyisät toimitilat hyvien kulkuyhteyksien varrella Helsingin ydinkeskustassa

Jos kiinnostuit tehtävästä, täytäthän hakemuksen oheisen linkin kautta 09.03.2021 mennessä. Haastattelut käynnistetään jo hakuaikana. Click Henkilöstöpalvelut toimii tässä rekrytoinnissa Unifaunin yhteistyökumppanina ja tehtävään valittu henkilö työllistyy suoraan Unifaunin omaan organisaatioon. Lisätiedot tehtävästä Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultilta Anttony Lindolta p. 050 411 0416. Tiedustelut puhelimitse arkisin klo 9-15.

Hakuaika 19.02.202107.03.2021

BALCO - EUROPE'S BIGGEST NAME IN BALCONIES. Balco is the marketing leader for balcony-systems. We develop, produce, sell and mount our own open and glazed balcony systems. Our headquarters is situated in Växjö, Sweden and we have subsidiaries in Norway, Denmark, Finland, UK, Germany, Holland and Poland. Our company consists of 400 co-workers and we have a turnover of approximately 100 MEUR and growing rapidly. Our production is handled in our facilities in Växjö where the production process is certified according to ISO 9001 and ISO 14001.

Balco laajentaa toimintaansa Suomessa ja etsii aktiivista ja myyntihenkistä aluemyyntipäällikköä Etelä-Suomen alueelle. Toimipiste sijaitsee Helsingin Töölössä. Tehtävä on vakituinen ja solmitaan suoraan Balco Oy:n kanssa.

Aluemyyntipäällikkönä vastaat Balcon parvekeratkaisujen projektimyynnistä. Pääasiallisen asiakaskuntasi muodostavat asunto-osake- ja kiinteistöyhtiöt, isännöitsijät sekä rakennusliikkeet. Työssäsi etsit ja kontaktoit aktiivisesti potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat mm. isännöitsijöitä, kiinteistöpäälliköitä ja taloyhtiöiden hallituksen jäseniä. Asiakaskontaktoinnin ja neuvotteluiden lisäksi laadit asiakaskohtaisia räätälöityjä tarjouksia ja sopimuksia samalla ylläpitäen ja vahvistaen asiakassuhteita.

Sinulla on sekä kaupallista ja / tai teknistä ymmärrystä ja olet jo työskennellyt ratkaisu- tai
projektimyynnin parissa. Eduksesi katsotaan aikaisempi työkokemus tai koulutus rakennusteollisuuden parista. Työskentelyotteeltasi olet oma-aloitteinen, määrätietoinen ja tavoitteellinen. Työ vaatii pitkäjänteisyyttä ja kärsivällisyyttä, koska myyntiprosessit voivat olla pitkiä. Olet asiakkaidemme luotettava ja arvostettu yhteistyökumppani, jolla on kykyä tuottaa asiakkaille luovia ja lisäarvoa tuottavia ratkaisuja. Suhtaudut työaikaan joustavasti, sillä osallistut taloyhtiöiden kokouksiin. Kommunikoit sujuvasti suomen ja englannin kielellä. Ruotsin kielen taito katsotaan eduksi. Sinulla on ajokortti ja voit joko käyttää omaa tai yrityksen autoa.

Balco tarjoaa sinulle vakituisen työtehtävän markkinajohtajan laadukkaiden tuotteiden ja ratkaisujen parissa sekä itsenäisen tehtävänkuvan kasvavassa yrityksessä. Tulet saamaan työssäsi sekä emoyhtiön että Suomen organisaation täyden tuen.

Kiinnostuitko? Lähetä CV ja vapaamuotoinen hakemus palkkatoiveineen sähköpostilla Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Nina Sarkille (etunimi.sukunimi@click-hp.fi). Haethan paikkaa viimeistään 7.3.2021 mennessä. Lisätiedot arkisin klo 12-15, p. 050 411 0390. Click Henkilöstöpalvelut vastaa rekrytointiprosessista. Balco ei vastaa tässä kohtaa työhön liittyviin tiedusteluihin.

Hakuaika 11.02.202130.04.2021

Palkkaamme jälleen kesätyöntekijöitä useisiin erilaisiin työtehtäviin mm. rakennus- ja maalaustöihin, viheralalle, kuljetusalalle, toimisto- ja varastotöihin, asiakaspalveluun sekä siivoustöihin.

Kesätyöntekijöiltä odotamme ennen kaikkea reipasta asennetta työntekoa kohtaan sekä täysi-ikäisyyttä. Voit myös tutustua meihin työnantajana osoitteessa https://www.click-hp.fi/tyonhakijoille.

Kerro hakemuksessa itsestäsi ja osaamisestasi mahdollisimman kattavasti. Ilmoita hakemuksessasi millaisista työtehtävistä olet ensisijaisesti kiinnostunut sekä ajankohdat, jolloin pystyt aloittamaan työt ja mihin asti olet käytettävissä. Halutessasi sinun on mahdollista jatkaa työntekoa myös kesän jälkeen.

Aloitamme haastattelut jo hyvissä ajoin ennen kesää, joten täytä hakemus oheisen linkin kautta jo tänään!

Hakuaika 01.01.202131.12.2021

Jos näistä avoimista työpaikoista mikään ei ollut mieleisesi niin laitathan tietoja itsestäsi ja sinua kiinnostavista työtehtävistä. Täytä hakemus oheisen linkin kautta ja kerro mahdollisimman tarkasti aikaisemmasta työkokemuksestasi ja -tehtävistäsi sekä minkälaisista tehtävistä olisit kiinnostunut.

HPL:n jäsenyritys
AAA 2020
Suomen vahvimmat platina 2020
Kestomenestyjä 2020
Luotettava kumppani
Suomalaista palvelua