
Avoimet työpaikat
Hakuaika 28.05.2025 – 17.06.2025
Numerot hallussa, tarkkuus verissä ja intoa asiakastyöhön? Hae paikkaa!
Etsimme myyntihenkistä ja laskentataitoista myyntikoordinaattoria vahvistamaan kasvavaa tukkumyyntialan asiakasyrityksemme tiimiä Hämeenlinnassa. Asiakkaamme on pintaratkaisuihin ja kylpyhuonekalusteiden tukkumyyntiin erikoistunut yritys. Yritys toimii valtakunnallisesti ja kansainvälisesti palvellen erityisesti rakennusliikkeitä, jälleenmyyjiä ja urakoitsijoita. Työssäsi toimit asiakasvastaavana ja osallistut aktiivisesti myynnin tukitoimiin, dokumenttien laatimiseen sekä tarjouskilpailuihin. Tämä tehtävä sopii erityisen hyvin sinulle, joka nautit tarkkuutta vaativasta
työstä, asiakasviestinnästä ja numeroiden pyörittelystä–ja joka haluat kehittyä urallasi myynnin ammattilaiseksi!
Tehtävänkuva lyhyesti:
Toimit asiakasvastaavana: paljon yhteydenpitoa asiakkaisiin sähköpostitse ja puhelimitse
Sujuva suomen ja englannin kielen suullinen ja kirjallinen taito on välttämätön
Laskentataito ja innokkuus numeroiden käsittelyyn tärkeää
Laadit ja työstät dokumentteja (esim. tarjouksia, sopimuksia)
Osallistut tarjousten kilpailutuksiin
Tuet myyntiä ja toimit osana myyntiprosessien toteutusta
Tarjoamme sinulle:
Vakituisen työsuhteen ja mahdollisuuden työuran kehittämiseen
Mahdollisuuden kehittyä ja edetä myynnin tehtävissä–etenemiselle ei ole kattoa!
Kilpailukykyisen palkkauksen: kiinteä tuntipalkka kaupan alan TESin mukaan ja/tai tuloksiin sidottu malli, jossa pääset vaikuttamaan omaan ansiotasoosi
Joustavat työajat tilanteesi huomioiden (20–37,5 h/vko, toimistoaikojen puitteissa)
Mahdollisuuden vaikuttaa yrityksen toimintamalleihin ja olla mukana kehittämässä prosesseja
Odotamme sinulta:
Tarkkuutta ja huolellisuutta kaikessa tekemisessä
Halua sitoutua pitkäjänteiseen yhteistyöhön
Auto katsotaan eduksi, työpaikka sijaitsee Hämeenlinnassa
Etua on, jos käytät Googlen työkaluja sujuvasti (Docs, Sheets, Drive jne.)
Sopiiko tehtävä sinulle?
Voit olla urasi alkuvaiheessa–esimerkiksi valmistumassa oleva korkeakouluopiskelija–tai jo hieman kokemusta kartuttanut osaaja. Taustalla voi olla esimerkiksi kaupallinen tai taloushallinnon koulutus.
Aloitus:
Työ alkaa heti sopivan henkilön löydyttyä–joten älä aikaile!
Kiinnostuitko tehtävästä? Täytä hakemus pikimmiten ohessa olevan linkin kautta. Kerrothan hakemuksessa mahdollisimman tarkasti osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. CV:n voit lähettää sähköpostitse Sofialle.
Lisätietoja tehtävää koskien:
Soita rohkeasti, jos olet kiinnostunut tehtävästä. Lisätiedot tehtävästä antaa puhelimitse tai sähköpostilla arkisin klo 9:00-17:00 Click Henkilöstöpalveluiden rekrytointikonsultti Sofia Rodriguez, etunimi.sukunimi@click-hp.fi, puh. 050 411 6507.





