
Avoimet työpaikat
Hakuaika 05.08.2025 – 19.08.2025
Etsimme nyt kuljetusalalla toimivalle asiakasyrityksellemme osa-aikaista TALOUSHALLINNON ASSISTENTTIA pitkäaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävässä pääset mukaan pitkät perinteet omaavan, alallaan arvostetun yrityksen arkeen, ja tukemaan heidän menestystään tulevaisuudessakin! Yrityksen pääkallopaikka ja työpisteesi sijaitsevat lentoaseman lähistöllä Vantaalla.
Päätehtäväsi on hoitaa myyntireskontraa, mutta työnkuvaan voi kuulua osaamisesi ja kiinnostuksesi mukaisesti muitakin hallinnollisia toimistotöitä. Tarvitsemme apuasi noin 2-3 päivänä viikossa, työpäivän keston ollessa 6-8 h. Työtehtävät eivät ole aikaan sidottuja, joten voit suunnitella itse työaikasi joustavasti. Tämä on mainio mahdollisuus esimerkiksi opiskelijalle tai lisätyöksi!
Odotamme hakijoilta:
• proaktiivista otetta työntekoon
• näppäryyttä erilaisten toimisto-ohjelmien käytössä (Fennoan osaaminen katsotaan eduksi)
• sujuvaa suomen kielen suullista ja kirjallista osaamista
• täsmällisyyttä ja numerotarkkuutta
Osaamistasi vastaavan palkan ja joustavuuden lisäksi tarjoamme sinulle huolellisen perehdytyksen tehtäviisi sekä mukavan ja ammattitaitoisen tiimin tuen. Työn aloitusajankohta on joustavasti sovittavissa.
Oletko etsimämme henkilö? Toimithan ripeästi, sillä aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Voit hakea paikkaa täyttämällä hakulomakkeen oheisen linkin kautta tai lähettämällä hakemuksesi ja CV:n sähköpostitse Click Henkilöstöpalveluiden seniorikonsultti Tiina Rantalalle. Kerrothan hakemuksessasi mahdollisimman tarkasti osaamisestasi ja työhistoriastasi. Sähköpostiosoite on muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi
Lisätietoja tehtävästä saat Tiinalta arkisin klo 9-15 puh. 050 411 0371. Vastaan myös sähköpostitiedusteluihin.





