
Avoimet työpaikat
Hakuaika 05.09.2025 – 19.09.2025
Haemme asiakasyrityksellemme kirjanpitäjää vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen Helsingissä sijaitsevaan tilitoimistoon.
Pienessä ja dynaamisessa helsinkiläisessä tilitoimistossa pääset työskentelemään monipuolisten taloushallinnon tehtävien parissa. Yritys palvelee eri yhtiömuotoisia asiakkaita tarjoten huolellista ja henkilökohtaista palvelua . Tilitoimiston liikevaihto on kasvanut tasaisesti ja tasapainoisesti, mikä kertoo sen vakaasta kehityksestä.
Tehtävät ja vastuut:
Vastaat tilitoimiston eri yritysasiakkaiden kirjanpidosta ja tilinpäätöksistä, mukaan lukien raporttien, tase- ja tuloslaskelmien sekä veroilmoitusten laatiminen, ja vastuualueeseesi kuuluu myös palkanlaskenta siihen liittyvine velvoitteineen.
Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• Kokemusta kirjanpidosta, palkanlaskennasta ja tilinpäätösten laatimisesta
• Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
• Monipuolista taloushallinnon osaamista (mielellään tilitoimistosta)
• Aikaisempaa kokemusta Fivaldi-taloushallintojärjestelmän käytöstä
Tarjoamme:
• Vakituisen ja kokoaikaisen työsuhteen osana vakaata yritystä
• Palkkauksen osaamisesi ja kokemuksesi mukaan
• Mahdollisuuden työskennellä pienessä ja ketterässä työyhteisössä
Kiinnostuitko tehtävästä? Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten täytä hakemus pikimmiten ohessa olevan linkin kautta tai lähetä hakemus sekä ansioluettelo sähköpostitse.
Rekrytointiprosessista vastaa Click Henkilöstöpalveluiden Matias Venemies. Sähköpostimme ovat muotoa etunimi.sukunimi@click-hp.fi. Kerro hakemuksessa osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi.
Kaikki lisätiedot ja yhteydenotot tehtävään liittyen Click Henkilöstöpalveluiden Matias Venemieheltä. Vastaan mielelläni kysymyksiin myös puhelimitse arkisin klo 8-16 välisenä aikana numerosta 050 411 0416.





